joi, 7 august 2008

Next step

Deci am stat aproape o saptamana pe la bunici, cu prieteni vechi, printre manele si muzica populara, printre un calut, o oita, un ciobanesc...Acum chiar exagerez, dar oricum se stie bine ca la tara nu multi asculta ceva de calitate, majoritate o dau cu turaiul si cu femeia si cu banul. Uneori as spune ca evit astfel de persoane, dar oricum unele desi nu au o cultura foarte mare, sunt oameni sinceri si foarte de treaba. So las in urma viata de la tara, care desi uneori rasuna toata strada de Guta si Salam, e o viata frumoasa si careia i`am dus dorul. Ce poate fi mai frumos decat sa iti culegi rosia si ardeiul proaspat din gradina si sa stai sa admiri cerul, sa urci pe deal si sa iei o gura de aer curat, sa mananci o zmeura sau un mur?

Anyway...:D Next stop is Vl. Prahovei. Anul trecut asta era in plan sa merg dupa mare, pe vl Prahovei, normal ca planurile nu ies exact la momentul dorit, dar anul acesta am avut timp sa imi implinesc toate visele. Am fost de foarte multe ori pe vl. Prahovei, dar chiar imi era dor de ea. Sa stau si sa o redescopar it`s my dream. Acum pot sa visez la altceva, who knows cand vor deveni realitate?

So Brasov here i come!

0 comentarii: