miercuri, 6 august 2008

Oameni

Oamenii pot sa fie foarte ciudati. Este de`a dreptul extraordinar cum oamenii se pot enerva dintr`o nimica toata, sa strige, sa urle, sa dea ordine, sa fie mereu "inervati" si enervanti. Mi se pare ca acest lucru e o pierdere de vreme. Se stie clar ca oricine trebuie sa isi urmareasca intr`un final si interesele, dar trebuie sa si ajute fara interes, fara ca acea prietenie sa ii duca ceva in viitor, fara ca acel ajutor sa il foloseasca pt a scoate ochii mai tarziu.

Mi`a luat foarte mult timp sa invat ca in viata dai cat poti tu si cat vrei. Nimeni nu iti cere sa dai o anumita cantitate. Ti se cere dar tu nu esti nevoit sa dai. Este problema ta cat si cum dai, oricat de constrans esti, asa se poate observa taria si caracterul unui om.

De ce sa fii suparat? Ok! Este adevarat ca nu poti sa fii mereu vesel si mereu cu zambetul pe buze. Poti, dar atunci ajungi sa fii un actor perfect. Nu e o rusine, este chiar o necesitate in ziua de astazi, dar ma refer la zambetul acela mereu viu si adevarat de pe fata unui om. E imposibil sa fii mereu vesel, dar poti sa incerci sa nu lasi maruntisul sa iti stea in cale.

Fericirea? Hai sa vorbim si despre asta. Esti fericit mereu. Din lucruri marunte, din ce se intampla in jurul tau. Fericirea e starea aceea de bine, cand toate ies cum ai planuit. Cand ajungi sa nu mai ai stresul zilei de maine, al slujbei ideale, al sefului inexistet s.a.m.d So? Pt aceasta fericire lupti mereu. E un fel de tel in viata omului. "Lupt pt a fi fericit" dar oare chiar exista? Sincer cred ca e doar starea acea, am reusit sa implinesc si acest tel, m`am intors in toate partile si m`am rasucit si uite ca pana la urma am reusit sa duc la bun sfarsit, so i`m happy. No way! Nu esti fericit! Este aceeasi fericire marunta, aceasi bucurie ca ai reusit sa faci un lucru.....

....So people...be happy...just be happy...aka...fa`ti planuri si lupta pt ele!

0 comentarii: