marți, 5 august 2008

Rosu aprins

Nu stiu daca nu am mai avut un post cu acest nume, dar oricum stiu ca versurile au mai aparut prin blog. Sunt absolut extraordinar. Poti sa le pui ca soundtrack la Youth without youth si atunci vei vedea ce inseamna cu adevarat Laura.

Astazi stand si respectand cerintele doctorului, am ajuns sa vizionez filmul acesta. Este absolut extraordinar, pe langa ca personajul feminin principal are numele de Laura, parca este un mulaj pe viata mea. Este extraordinar cum un om poate sa renunte cand este doar la un pas la ceea ce si`a dorit intreaga viata, doar pentru a nu`i face rau persoanei iubite, chiar daca sfarseste sa nu ramana cu ea. Este greu sa ii dai drumul persoanei la care tii cel mai mult, sa vezi cum isi vede de drum, incepe sa ajunga a-si indeplini toate visele si ajunge sa zambeasca, si daca o privesti poti sa ai iluzia ca e cea mai fericita din lume, si totusi ii lipseste ceva si tu esti cel care a renuntat si ea s`a conformat. Ce ciudat. Dar gata cu gandurile acestea.

De cateva zile am plecat undeva in judetul Arad. Aici am niste prieteni de cand eram eu mica, mica de tot. Stiu ca i`am cunoscut cand ma dadeam cu sania pe deal. Si cel mai frumos e ca stau aproape de bunica mea, chiar in capatul strazii. Aseara am mers sa ma intalnesc cu ei. Stiam de fiecare dintre ei de la o prietena din Germania, care a ajuns aici inaintea mea, asa ca a avut timp sa ma update`eze cu ce s`a mai intamplat. Am avut de a face cu oameni maturi, mult mai diferiti decat ii stiam eu. S`au schimbat de anul trecut atat la chip si infatisare, cat si la gandire si comportament. Daca pana acum ii consideram ca fiind doar niste copii razgaiati, acum ma uit la ei cu admiratie. Pot chiar sa recunosc ca unul dintre ei e chiar dragut.

But enough! Ma duc sa ma joc in nisip si baba oarba! Vacanta placuta!

0 comentarii: