duminică, 10 august 2008

Predeal, Paraul Rece, Busteni

E doar 18:41. La 22:48 am trenul spre munte. Raul este deja in Timisoara si nu dureaza mult sa ajunga in Arad. Acum 5 minute cand am vb cu el, ma intreba ce fac si cum ma simt[eu cu problemele mele, s`au adunat toate acum]. Raspunsul a fost cat se poate de evaziv la prima intrebare...Aaahh...Stii bine, doar ce am iesit de la dus si mai pun pe aici...Adica trebuia sa ii spun adevarul? Ca de fapt eu de abia mi`am facut unghiile si in mai putin de 2 ore eu trebuie sa ajung sa strang tot si pt asta mai trebuie sa ajung si pana la un hypermarket ca sa imi fac ceva cumparaturi pt drum? Anyway, baiatul nu e prost si normal ca s`a prins. M`a facut lenesa. Dar degeaba ca nu ma simt. Pt cate drumuri am facut anul acesta m`am obisnuit. Sunt constienta ca pot sa termin un bagaj de 5 zile in 10 minute si nu exagerez. Asa ca mai scriu 3 randuri si ma apuc ca poate ar fi cazul sa imi pun si haine girlish.
Sunt mandra ca m`am documentat si am verificat vremea, pt ca sa stiu ce haine punem, marcaje turistice, obiective si btw vor fi doua festivaluri in perioada asta, cel de muzica clasica, si zilele Branului. Deci trebuie sa tinem minte.
V`am pupat si ma duc sa termin si eu de impachetat!
Vacanta placuta in continuare si sa va iubiti mult!
Next stop, Predeal. C`ya there.

0 comentarii: