sâmbătă, 12 aprilie 2008

About all..

Am invatat ceva. Nu e bine sa te apuci de 10 lucruri o data. De ce? simplu! Iti ramane foarte putin de dormit si putin timp pentru tine. De fiecare data stiu ca acest lucru se va intampla, dar adrenalina si pulsul accelerat al rezolvarii tuturor promisiunilor, e foarte dulce.

Stau si uneori am atat de multe lucruri de scris pe blog, am atat de multe lucruri cu care nu sunt de acord si ma deranjeaza, dar nu am timpul necesar sa le discut si poate si tacerea e buna de multe ori.

Imi plac oamenii inventivi, care reusesc sa ma surprinda. Nu imi place sa stau de vorba cu sabloane. Nu imi place ca lumea sa actioneze "normal", asa cum ma astept eu. Imi place sa ma uimeasca. Sa faca macar un gest neasteptat sau sa spuna ceva deosebit.[ Ma asteptam de ieri ca sa se intample asta azi.] Nu imi place "efectul de turma" [cu care ii tot cataloghez pe timisoreni], dar nu imi plac sabloanele, pt ca oamenii nu isi spun punctul de vedere si nu actioneaza cum ar gandi si cum ar simti, doar "nu se cade". O sa incerc sa nu mai comentez nimic pe tema aceasta, pt ca nu vreau ca sa se inece, Doamne fereste.

E weekend! E distractie! Normal ca e. Fiecare clipa pe care ajung sa o traiesc e plina de suspans si chiar daca uneori imi vine sa spun STOP si sa ma lase lumea in pace sa imi revin, cand imi vad amicii, cunoscutii, colegii, plini de viata si de dorinta de a face ceva, las totul si las odihna pe mai tarziu.

Candva multumeam unui anume W., despre aceasta "renastere" a mea. Pt majoritatea care ma cunosc acum nu isi pot imagina un cadavru viu, care umbla pe picioare, tarand dupa el o adevarata povara. Nimeni nu isi poate imagina cum, EU, Laura lor, sa fie lipsita de viata. Persoana caruia ii multumeam e Vlad. So thnx my dear. >:D<:* I own u this. "Omul potrivit la locul potrivit".

Sunt in mare viteza. Am de terminat partea mea de proiect la AOO, altfel Cori si Septi ma vor ucide. Am de terminat bagajul, am de raspuns la niste mailuri, am de comunicat cu "minunea stresanta de la Pitesti"[btw chiar sunt curioasa sa il cunosc pe baiatul acela. E un student plin de viata si foarte vorbaret, care reuseste sa imi trimita mail la orice propozitie as scrie`o, chiar daca semnez cu Echipa ZTS, el se adreseaza foarte dragut cu "Buna Laura", "somn usor".....and so on], de strans prin camera...si acum se aude o muzica super pe hol. Cred ca vecinii mei au de gand sa incinga un chef...Damn it! Nu ma pot imparti in atatea locuri. Sper sa ajung totusi cam peste tot cate putin.

Va doresc un weekend placut si sper sa va odihniti si sa va distracti cat mai mult.
[ahhh a dat cineva gol momentan...:D Ca e Dinamo sau ca e Poli, inca nu stiu...Dar totusi pt ca e vb de Poli, si mai ales pe Ola, Haide POLI! Jos Dinamo!

0 comentarii: