joi, 24 aprilie 2008

Timp incotro fugi?

Ieri ii povesteam lui M. de faptul ca nu imi vine sa cred ce bine am inceput sa ma simt in Tm. A fost concertul Vama, unde a fost extraordinar, i`am vazut si pe cei de la Holograf, au fost movie nights`urile de la M. si de la noi, spaghetti night, zilele petrecute prin liga, glumele si pozele facute cu tonele...

Chiar daca poate am renuntat la unele lucruri, am pus unii prieteni deoparte, nu am mai avut timp sa stau sa povestesc cu toata lumea si nu am mai avut timp de tot ceea ce as fi vrut sa fac, acum e pot spune ca m`am simtit minunat.

Imi aduc aminte de cum il stresam pe saracu V. si M. cu cine stie ce imi trecea mie prin cap. Cum pe Crisu imi venea sa o mananc de vie pt ca era cu capul in nori, vesnica indragostita. Cum mereu avem ceva de intrebat pe saracu Danutz si de care mereu ma luam asa prieteneste....
So a venit vacanta, facem pauza si ne vedem dupa, cu forte proaspete si cu un chef nebun de munca!

0 comentarii: