luni, 7 aprilie 2008

Romanasii..

M`am rupt de Internet cateva zile. Culmea este ca nu i`am simtit deloc lipsa. Parca abia am asteptat sa nu mai deschid laptopul, sa nu imi pese de zecile de mailuri care necesitau raspuns, sau de cele care imi dadeau anumite vesti....chiar daca erau programate intalniri si diferite treburi de rezolvat, nimic nu a contat. Mi`am luat vacanta de Sambata de la pranz, pana Luni dupa`masa. Chiar daca unele necesitau raspuns imediat sau erau sarcini care trebuiau rezolvate, asta a fost....Cei care mi le`au trimis au trebuit sa astepte, eu am fost in vacanta. Asa ca imi cer scuze pt cei pe care poate au asteptat prea mult pt a da eu un semn de viata.

Am fost in vacanta, as i told u. Asta ce a insemnat? Ca degeaba incercai sa ma suni ca erau sanse foarte mici sa ma prinzi. Singura care a avut noroc a fost Dami. Ea a reusit de prima data, restul, au sunat saracii....Acum cand am ajuns sa am si eu mobilele langa mine, am primit si eu reprosurile pe care le faceam de obicei "Pt ce ai telefoane? Pe post de accesorii? Pe post de mobila?", ehh dragilor eu pt astea le`am avut. Ele stateau frumusel pe masa si degeaba erau ele lasate normal la volum..cum nou si magnificul LG, nu suna tare, Rds`ul era pus si el pe acolo...Deci nu am avut eu nici o treaba...Totusi mi`am adus aminte in aceasta vacanta de plecarea lui Vlad si a lui Alin, si m`am gandit sa ii scriu lui Vlad un mesaj cu "bafta si noroc" pt examenul de luni, dar urarile mele nu l`au ajutat cu mai nimic...Prezentarea a III~a...:D succes pe atunci.

In zilele astea, de parca ar fi fost o intreaga luna, am reusit sa adun atatea materiale pentru blog, incat daca nu as fi putin mai cenzurata as reusi sa imi ridic zeci de oameni in cap.

Eu am o problema. Si aceasta problema e mare. Am ceva cu o anumita parte a Romaniei. Si culmea, am o groaza de amici si buni prieteni din zona respectiva. E clar vorba de Oltenia. Cum spuneam mai sus, am o multime de prieteni de acolo, dar am si cativa care au fost aproape mereu de mine. Sunt cativa oameni care au fost trup si suflet pentru mine, true friends, si culmea sunt olteni. Dar ce nu suport eu sunt genul acela tipic. Care mereu se lauda si mereu le stie pe toate, cand ei habar nu au. Tipul acela carora le plac "combinatiile"-cu accentul de rigoare. Uite nu imi plac oltenii cand sunt prea infumurati, dar...DAR ii admir pt ca reusesc sa afle tot si sa se ridice si sa ajunga sus...asa cu combinatiile lor si cu prezentul lor simplu, dar reusesc. Culmea Sunt ardeleanca, dar urasc banatenii. Ii urasca in general pt efectul de turma care il au impregnat in sange, pt ca sunt mereu cu nasul pe sus si pentru ca ei "au pus coada la pruna", tot ce contine "Banat" e bun, sanatos si cel mai extraordinar. Ei sunt prea plini de sine si de multe ori le spun celor care sunt cu nasul pe sus ca sunt doar "amalgam intre olteni si ardeleni"...ca nu au nimic pur in sange. Dar sunt si oameni ok printre ei, asta trebuie sa recunoastem.
De moldoveni si de graiul lor imi e tare drag. Au ei ceva special. Poate ca sunt prea putini in jurul meu, si toti acestia sunt super de treaba si foarte ok.

Cam atat despre romanasii nostrii. Sa ne traiti, ca fara voi nu am mai avea haz.

0 comentarii: