miercuri, 16 aprilie 2008

Salvate de M.

Eram cu Horhe la liga. Nu de fapt eram alone. M. a plecat la Rectorat cu ceva treburi [am o probl nu retin nume, profesori si figuri. Toti seamana intre ei, degeaba imi tot explica lumea cine, ce si cum, ca eu nu mai fac fata cu numele si cu informatia...so degeaba mi`a spus pe unde si pe la cine merge] si am ramas in liga, ca sa o astept pe Horhe sa mergem sa mancam la cantina de la Poli, ca doar era deschiderea oficiala. Ajunge Horhe, trece si Danut pe acolo, toate bune si frumoase, doar ca noi nu aveam cu ce sa incuiem. O asteptam pe Mariana, care ne desluseste misterul. Cheile lui M. au disparut de pe masa. Unde, ce si cum, nu se stie.

Hotaram cu Horhe sa asteptam pe oricine vine, sa ne luam si plecam asa frumusel, sa mancam, oricum seara ne vedeam la sedinta din nou, si mai aveam si altceva de facut. OK. Asteptam, asteptam, asteptam. Ne punem unul din dvd`urile de la bal. Radem de poze. Vin baietii draguti din anul III, care vor sa se inscrie la AutoCad, sau cum se numeste concursul. Schimbam id`uri de mess. Zambim si ne distram. Pleaca frumusel.

Plictiseala. Ar trebui sa imi rescriu lab`ul de RC, dar imi aduc aminte de mutra "iubitului meu", ceea ce ma face sa imi piara tot cheful. Pe Horhe o doare rau burta. Se plictiseste. Nu avem ce face. Nu avem chef de cafea de la aparat. Nu avem chef de o "tigare" pufaita[eu si fumatul :)))] ca anul trecut, doar suntem in liga si nu se cuvine sa fumam acolo, sa afumam dosare si hartoage. Deci stare de letargie. Horhe isi lasa mobilul in fata tastaturii si pe silent, asta ca sa fie un plus. Eu ma batai si incerc sa dansez pe muzica ce rasuna doar in capul meu, pastrez bateria pt drumul spre camin si pt alte situatii ce se pot ivi. Youtube`ul a innebunit. Rasuna doar o melodie. Dam click pe Winamp, ascultam radio, nu se stie care, dar canta ceva minimal.

Horhe nu mai suporta si vrea sa plece. Sa ne vedem in camin si sa mergem pe urma la masa. Eu simt ca imi va vajai capul si voi face urat, daca voi ramane singura. Horhe se joaca cu speakerul. Urla si face urat. Ne amuzam de ce sunete scoatem. Vine un baiat de la Chimie[a doua zi am aflat ca il cheama Alex, dupa cat s`a "luat" de mine a doua zi, nu aveam cum sa nu iti tin minte numele]; se sperie de ce aude cand intra si mai ales de ceea ce vede, doua fete murind de ras; el venise sa ne intrebe ceva de EuroCard`uri. Ti`ai gasit. Eu cu o sapt inainte am aflat cate ceva pt ca i`am promis la Alex ca ma interesez, mai stiam ceva de la Mariana, dar atat. In rest pauza. A venit saracu sa afle ceva, dar tot singur a trebuit sa ia decizia. Noi nu stiam decat ceea ce trebuie sa ai ca sa poti sa ti`l faci si ca e necesar pt transport. Atat.

Horhe nu mai rezista cu burta si pleaca acasa. Imi rog moartea. Ma apuc de RC totusi. Sapt viitoare am lucrare. Nu mai vreau. Vreau sa scap de tot.

Apare Mihaita. Il rog frumusel sa ramana el in liga, ca sa pot merge sa mananc si sa ajung pana in camin, si sa ma intorc pt sedinta. Are sport. Merge la fotbal parca, si ii trebuie prezenta.

Apare si M. Oai! Thnx GOD!!!!
Am venit in complex, unde i`am dus la Horhe, care nu uita niciodata si nu pierde telefoane, telefonul si am mers la masa.

Sarea si piperul? Vb cu Norbi si ne spunea cum mananca de zir 3 colturi de paine cu 4 triunghiuri de branza topita, ca ii era lene sa mearga sa cumpere o amarata de paine. Noi eram lihnite, nedormite, cu doar 3 ore de somn, cu 2 laboratoare plictisitoare si cu mult stres pt examenul de Sambata.
Horhe

0 comentarii: