marți, 8 aprilie 2008

Hand made

Decizii? Odata, vorbeam despre cat de greu imi e, sa iau hotarari si sa le pun in practica. Astazi pot spune ca acele vremuri au apus. Ce a fost greu a trecut. Initial era vorba despre renuntarea la doua persoane tare dragi mie. Desi am incercat de multe ori, sa pun piciorul in prag si sa iau o hotarare in ceea ce le priveste, aceasta decizie tot intarzia sa apara. Pana cand ceva s`a intamplat si s`a produs inevitabilul. Acum pot spune ca m`as fi bucurat ca acest inevitabil sa se produca mai repede. Am reusit sa invat sa spun Nu si sa imi exprim punctul de vedere, fara sa imi fie frica de reactia celor din jur. Asa ca va pot doar multumi dragii mei, pt ca ati reusit sa imi deschideti ochii la ce am gresit pana acum.

Oamenii sunt intr`o perpetua schimbare. Mereu vor sa afle si sa cunoasca lucruri noi. In general, se plictisesc foarte repede si de aceea le trebuie ceva nou si ceva care sa le atraga atentia. Si totusi, cel mai mult ii apreciez pe cei care isi mentin principiile si conceptele, chiar daca lumea din jur se schimba cu o viteza uluitoare. De aceea, uneori sunt extrem de suparata pe mine, pentru faptul ca mi`am pierdut din entuziasmul acela cu care am venit la facultate, de faptul ca uneori nu stiu sa ma fac auzita, ca uneori imi e frica sa nu jignesc pe cineva cu ceea ce spun desi eu gandesc altfel. Venirea la facultate. Simteam ca totul e la picioarele mele. Ca nu imi trebuie decat putin si pot sa mut muntii din loc. Cu timpul, anturajul m`a adus cu "picioarele pe Pamant". Mi`a aratat ca lumea nu e atat de frumoasa si atat de buna precum o credeam. Si totusi....un om. Un singur om a reusit sa imi dea putin din avantul lui. Sa imi redea speranta si nu doar atat, ci si sa imi demonstreze ca ceea ce gandesc, pot realiza si chiar conteaza sa imi exprim parerea si sa spun lucrurilor pe nume. Iti multumesc W.

Nu suport oamenii care isi doresc sa le faca in ciuda semenilor. Mi se pare ca se folosesc de slabiciuni si lovesc atunci cand dau de neputinta, tristete si deprimare. De ce sa faci asta? Pentru ca roata oricum se intoarce. Pentru ca daca faci rau, esti rasplatit cu rau. De multe ori imi venea sa ma razbun pe cei care s`au comportat urat cu mine si m`au lovit tare, exact cand eram undeva sub nivelul marii, dar ei continuau sa ma apese, parca isi doreau sa ma innec. Astazi, cand sunt puternica, cand nimic nu ma poate face trista, cand nu mai dau nici macar un salut pe ei, ii vad cum misuna si incearca sa se faca remarcati. Ma bucur ca incearca sa para cat de extraordinar se simt, pacat doar ca joaca un teatru mult prea ieftin si la care nu se mai sunt interesata de bilete.

De multe ori ii condamnau pe cei care pareau insensibili, pe cei care nimic nu le starnea interesul. Acum in schimb am ajuns sa ii inteleg si sa le dau dreptate. In momentul de fata e foarte greu sa imi starneasca ceva interesul....

Why tht? `couse u made me like this.

0 comentarii: