joi, 24 aprilie 2008

Acum daca ai inceput, citeste mai departe...

Se vede ca nu am mai scris de ceva vreme. Acum am un chef nebun de a scrie si a pune pe "foaie" ce am mai facut, ce am mai gandit, ce m`a macinat and so on.

Plec la mare! Asta face parte din lista dorintelor care mi`au fost implinite de anul trecut. Da! merg la mare, cu prietenele mele, merg sa cunosc lume noua, sa schimb contacte si mai ales sa ma simt bine! Referitor la odihna, clar nu se va intampla asta. Pt a fi cat de cat odihnite dupa viteza de la Pasti ne vom trage rasuflarea intr`o cuseta, ultimele doua locuri[ce noroc pe noi Miha]. La Bucuresti intalnire generala cu Ac`ul si cu Sonatic si Cj`ul. Abia astept!

Am reusit sa ma fac remarcata de multa in jurul meu. Am pus osul la treaba si incerc sa fac ceva care sa se vada in urma mea, sa ajut lumea si sa experimentez cat mai multe.

Raman de rezolvat niste treburi cu scoala, dar dupa vacanta si acestea vor fi rezolvate. Sper sa reusesc tot ce mi`am dorit!

Maine noapte plec acasa. Abia astept sa stau si sa ma odihnesc. Am tot promis lucruri...sper sa ajung sa le fac.

0 comentarii: