vineri, 18 aprilie 2008

Headache

Romania. Timisoara. Vineri. Zi cu soare, caldut, atmosfera degajata.

O musca imi bazaie gandurile. Un tantar incearca sa ma piste, dar degeaba, nu reprezinta un interes pentru mine.

Mai am o ora si jumatate pana trebuie sa merg la job. Ma doare capul rau de tot. Am dormit ceva aseara, in jur de 6 ore, dar oboseala acumulata nu ma lasa sa fac tot ceea ce mi`as dori si mai ales ceea ce ar trebui. I`am promis la A. ca ma uit peste niste rezumate si ii voi anunta pe cei care au depasit formatul. La V. i`am promis ca voi vb cu strainii si le voi trimite info `bout ZTS. La M. i`am spus ca maine merg sa vedem ce mai e de facut la ZTS. Maine trebuie sa merg sa ma vad cu echipa DERT sa vad ce e cu proiectul la AOO. Maine noapte trebuie sa ajung in Arad, ca de pranz sa fiu la o masa cu familia si sa imi sarbatoresc matusa. Seara ar fi indicat sa ajung in Tm. Prietenii si colegii de la rel_internationale merg duminica la Pad. Verde. I would like to go too. Luni examen. Vineri examen. Lucrare si teme de predat. Vineri ziua mea. Cum o sa mi`o petrec? Sper sa dorm si sa dorm si sa ma odihnesc. Vreau sa primesc 3 lalele rosii si sa stau pe o banca sa nu ma gandesc la nimic si sa "veghetez ca o leguma"[ce mult a trecut de cand nu am mai folosit termenul acesta]

Nu mai am timp sa scriu. Voi scrie despre ce mi`a mai trecut prin cap si ce am mai nascocit sau aflat, cand voi avea timp, mai mult ca sigur dupa 20 Mai.

0 comentarii: