joi, 24 aprilie 2008

Timp incotro fugi?

In sfarsit am timp! Sunt fericita ca tot ce mi`am dorit mi s`a implinit! Sunt bucuroasa ca toate visele pe care mi le`am pus anul trecut, desi nu am avut tort si mi`am serbat ziua intr`un mod neconventional, acum au devenit si multe sunt in curs de a deveni realitate.

Este joi. Ziua cand majoritatea lumii a plecat acasa. Complexul este pustiu, linistit, parca lipsit de viata si totusi atat de frumos. Mi`a placut sa ma plimb astazi pe alee si sa vad ca nu mai este forfota aceea, ca doar Alful ce mai avea clienti, ca lumea e linistita, se plimba, se iubeste si este in aer acea bucurie si senzatie de sarbatoare.

Maine e ziua mea! Abia astept! Cum mi`o serbez? Pentru prima in Tm si pentru prima data anul acesta cand imi promit sa nu fac nimic. Voi merge pe malul Begai, voi merge in Unirii si ma voi uita la oameni, voi sorbi dintr`o apa plata cu multaaa lamaie si poate un fresh. Oricum incerc sa nu fac mare lucru si sa fiu singura. Nu imi doresc cadouri, nu vreau nimic, decat sa fiu linistita si sa am putin timp pt mine.

Iti doresc si tie Paste fericit! Te las pe tine in favoarea privitului de pe banca!

0 comentarii: