joi, 3 aprilie 2008

Complex TM - Camin C19

Imi dau seama ca daca nu postez in fiecare zi, subiectele se aduna, inspiratia devine tot mai adanca si uneori imi vine sa rabufnesc de fata cu cei care reusesc sa imi induca aceasta stare. Am facut pauza de la scris, pt ca traiesc intr`o lume reala si nu pot sa ma manifest doar pe net, ci trebuie sa o fac real, cu diplomatie.

Sunt intrigata de faptul ca, eu ca si student, nu am nici un cuvant de spus. Nu mi se pare normal ca exact in partea aceasta de camin, care este locuita, sa fie renovate coridoarele si scarile, in timp ce noi locuim aici, iar partea cealalta nici macar nu are toate geamurile puse. Dar asa e doamna administratoare. De ce sa fie curat si cat mai putin praf? Nu..Lasa ca inghit ei si cara praful in camere, ca doar sunt studenti si nu au ei ce sa comenteze. Incerc sa nu spun foarte multe despre aceasta doamna administratoare, care imi este total antipatica, pentru ca o respect pe Ralu, colega mea de camera, care e sefa de palier prin camin, si care vrand`nevrand are de`a face cu ea. Nu o suport pe aceasta doamna, pt ca ea vrea sa para cea mai incoruptibila si cea mai de treaba femeie, dar este exact pe dos. E parerea mea, si sunt libera sa mi`o exprim. Punct.

Am fost zilele trecute la baietii de sus sa cantam la chitara. A fost super, super, super. Evident ca la un moment dat am vorbit despre schela din fata caminului, despre zgomot....si ce sa crezi? La ei nu trec muncitorii toata ziua, cum fac la noi, nu ii streseaza si nu le bauna in cap, cat ne`o fac noua. Raspunsul la intrebarea "De ce oare?" a fost "Pentru ca voi sunteti fete, aveti una alta, va mai schimbati. E normal" Deci fetelor greseala noastra ca nu ne`am camuflat si nu ne`am ascuns mai bine, ca sa ne lase si pe noi in pace.

Am citit ceva pe blogul complexului. Evident ca acea persoana care are blogul facut pentru noi, studentii, a avut ceva treaba cu ligile, si evident mai mult cu o anumita liga. Sincer cred ca acea persoana este foarte frustrata si improasca cu noroi peste tot, doar ca sa atraga atentia. Scrie despre una, despre alta, dar nu face absolut nimic. Nu am vazut un nimic sa se rezolve, desi comenteaza despre tot. E bine sa spui ce nu merge in tara asta, dar degeaba suntem filozofi, daca noi nu facem nimic si nu avem nici un rezultat. De fiecare data cand ii citesc blogul acestei distinse persoane, reusesc sa ma enervez. Reuseste sa imi induca o stare de discomfort. Uneori are posturi extraordinare, cum ar fi cel cu semaforul, cat dureza culoare verde[nu dau linkul pt ca nu merita sa ii fac reclama, cei care stau in complex ii pot vedea linkul in fiecare zi pe DC], dar si posturi in care ataca fara pic de mila. Ok si ce propune acest domn? Ce are de gand sa faca? Sa comentez pot si eu daca iau masuri. Pot sa comentez ca nu imi place renovarea caminului meu, in timp ce unii au de invatat si in timp ce noi inca locuim in el. Dar daca nu ma adresez cui trebuie si daca nu spun ce am pe suflet unei persoane care poate sa faca ceva in sensul acesta, pt ce sa o mai fac?
Raspunsul? Pentru ca suntem romani, pentru ca suntem filozofi, pentru ca noi suntem cei mai straluciti oameni si alesii omenirii. Pentru ca...pentru ca...[ne putem scuza la infinit]....Dar adevarul este ca suntem frustrati, complexati si obisnuiti ca in lumea aceasta, nimic nu se poate face corect, pt ca ne lasam calcati in picioare si mergem pe mentalitati demult apuse in lumea occidentala.

Altceva? Cred ca cel mai bine se potriveste melodia aceasta. Poate va e dor de cand ati fost copii si poate uneori va simtiti coplesiti de ce va inconjoara, de lumea aceasta, care nu asteapta sa cresti si nici nu are rabdare cu tine. Doar cei puternici ajung sa se realizeze. Lupta pentru supravietuire.

0 comentarii: