marți, 15 aprilie 2008

ce vrei?

here we go again...cainele comunitar de pe langa ASPC face mofturi la placinta cu cartofi, care pe langa asta mai e si incalzita, adik am consumat curent si mancare pe un caine care nici macar nu a mirosit`o, ci si`a lasat mirosul in ea si a mers mai departe, asteptand poate o bucata de carne si un student mai darnic, poate accepta si bani, ca sa mearga sa isi cumpere singur pedigree. who knows?

i would like go fishing. la mihai nu ii place sa pescuiasca, la simonik nici atat, la georgel nici ei, what the hell people? am i nuts?

i like when it`s raining. lumea uraste asta. cafea de dimineata nu isi face efectul desi a fost extrem de tare. desi am baut o cana imensa de ea, acum imi vine sa dorm. ma apuca somnul mai mereu. vreau sa o iau pe ceresica si sa merg intr`un parc si sa stau sa ascult muzica si sa citesc.

imi e dor de multe persoane. as vrea sa fiu la bucuresti sa o strang tare pe n. si sa ii pupacesc pe r. si p. si sa mai aflu cum e cu preturile, inflatia si politica. imi e dor de bucurestenii mei. imi e dor de l. si abia astept sa vina acasa sa iesim de ziua nostra impreuna si sa stam sa povestim de cursuri, cluj, timisoara, baieti si sa ne informam cu ce am facut de cand nu ne`am vazut ultima data. i miss my girls. imi e dor sa iesim la un capuccino sau un suc si sa primim trandafiri de la necunoscuti, sa mergem in cluburi si sa dansam, desi nu era in plan, sa agatam lumea pe la party`uri si pe urma sa ne vedem de viata noastra in orase diferite.

imi e dor sa fiu eu. vreau sa pot spune persoanelor tot ce cred si gandesc despre ele. vreau sa pot spune ceea ce gandesc. sa nu trebuiasca sa fiu diplomata. vreau sa nu zambesc atunci cand nu pot si nu imi inspira incredere persoana din fata mea. vreau sa fiu o scorpie cand lumea ma jigneste. vreau sa fiu rea. vreau sa fiu afurisita.

nu mai vreau sa ajut oameni. nu mai vreau sa fiu draguta si nici sa fiu umarul pe care sa plangi.

vreau sa recunosc cand simt ceva. vreau sa tin minte cand cineva imi face rau. vreau sa uit cand am de facut cate ceva. nu mai vreau responsabilitati. vreau sa am timp sa fac doar ceea ce imi place. vreau sa fiu un no name si sa nu ies in evidenta.

si culmea nimic nu e asa. totul e pe dos. buhuhuh

0 comentarii: