luni, 28 aprilie 2008

Mare, dulce vacanta!



Plec la mare! In sfarsit inca un vis il taiem pe lista de anul trecut. Plec cu fetele! Ok bine, recunosc, nu doar cu fetele, merg si cu A. Ceea ce va fi super fun. si uite cum daca imi pun ceva in cap reusesc sa il duc pana la capat, asta imi spunea si Crisu.

Maine ne imbarcam frumusel in trenul spre Bucuresti. Abia astept sa ne vedem in Bucuresti cu my dears boys si cu lumea de la AC si cu lumea din Buc. Can`t wait!

Sa va povestesc? Nu stiu ce sa mai zic. Astazi am trimis formularul pt Strasbourg si sper sa ma accepte nenii aceia de la Eu. Am fost peste tot, am primit o groaza de cadouri. Am primit bani, haine and so on. Me happy rau de tot.

Maine merg sa iau aparatul foto. :D The bigegst present for me made by me :D

Imi e dor de V. I miss him so much. Can`t wait to come back and to give him a big hugggggggg. Until then i wish a nice holiday!
Lots of kisses for all of you!

0 comentarii: