marți, 8 aprilie 2008

Cafeaua

Care e primul lucru care il faci cand te trezesti dimineata, dupa spalatul pe dinti? Daca urmeaza o zi groaznica si ai ceva timp...ce faci? Normal! pui apa in filtru, 3-4 linguri de cafea[asta cand o fac eu, Simonik o face doar cu 2 linguri, iar Ralu intre 2 si 3 linguri], si astepti sa se faca un lichid minune, care reuseste sa te trezeasca. In schimb daca te grabesti, lichidul minune, il iei de pe drum, de la diferite automate sau de la Mc, daca e in drum. Se gasesc solutii.

Astazi, impreuna cu Simonik si cu Mihai am "promovat" "noul nescafe 2 in 1, combinatia perfecta intre cafea si zahar". Desi nu e nou deloc, desi putem sa o luam si invers "combinatia perfecta intre zahar si cafea", it was fun, so fun, ca si acum cand ma gandesc cum aratam, nu ma pot abtine din ras. Am aici o poza cu recuzita "Nescafe". A fost asa de fun, toata lumea se uita la noi, ca la niste ciudate. Chiar daca majoritatea dintre noi a baut cel putin o data o cafea instant, ceea ce va fi tinut minte sunt cestile de cafea pe care le aveam pe cap.



Eu am o problema. Si problema asta e mare....In general dupa ora 00 nu reusesc sa ma concentrez foarte bine discutiilor de pe mess. Mihai a patit`o pe pielea lui de cateva ori. El spunea ceva, eu intelegeam altceva. Aseara am inteles eu ca e vorba despre ceva palarii mari si ceva tricouri, dar ce sa inteleg eu? Eu credeam ca primim ceva palarii foarte mari, elegante....de aceea m`am imbracat frumos, in negru si cu tocuri, ca sa se potriveasca cu palariile acelea superbe. Eu le visam ca fiind ceva de ultima ora...si cand colo, ce te crezi? Niste palarii in forma de cesti de cafea. I felt so ridiculous.

0 comentarii: