marți, 25 martie 2008

Buna dimineata

Buna dimineata! Am reusit sa ma trezesc destul de bine dispusa. Nenii care ieri dimineata, ne ciocaneau la usa, acum au trecut la etajul doamnei administratoare. Daca ar fi posibil, ar fi minunat ca sa ii stati pe cap vre`o saptamana, pt ca doar ea e capabila de asa ceva.
In momentul de fata tot caminul e plin de un plaf fin, alb. Nu ar conta ca il respiam, ca am trece peste asta, dar e enervant cum se ia pe pantofi si cum il duci in camera.
Ma bucur ca nu sunt eu la curatenie, dar o compatimesc pe Simonik, pt ca si aseara dupa ce a terminat curatenia, a avut ceva munca de facut, doar pt ca nenii nu stiu sa mature si sa spele si sa curete normal.
Inca astept cu "nerabdare" sa vad cum va fi cand ma vor trezi batandu`mi in geam si cantandu`mi serenade. Pt ca se apropie de etajul trei cu o viteza nebuna. Cand va fi extraodinar sa aud doamna bormasina cum se infige la mine in geam.
Ce e "minunat", e faptul ca de saptamana trecuta, am reusit sa fac abstractie de sunetul ei, doar cand, dragutii de neni, s`au gandit sa ancoreze schelele undeva langa geamul nostru, si undeva la ora 7 dimineata, cineva troncanea si isi folosea skillurile de maimuta, stand cocotat de geamul nostru. A fost ceva de vis....
Iar cand s`au gandit sa dea huma de pe pereti si sa ciocane,asa, din greseala, doar din greseala, si pe la usa noastra.....A fost ceva extraordinar.
Va multumesc din suflet ca in dimineata ati avut treaba altundeva si nu ati reusit sa va faceti tabieturile la usa sau la geamul meu.

O zi buna si voua! Si nu uitati...;))

0 comentarii: