joi, 13 martie 2008

Un mesaj de la Arad pentru curva din banat
















Sambata va fi meciul poli-UTA. De cateva zile ii vad pe fanaticii polisti cum stau sa vanda bilete. Si in fata catedralei si langa Opera..Peste tot. Tin minte ca am vrut anul trecut sa merg la un meci de a lui poli, dar nu am gasit bilete, acum e plin de ele. Cred ca se dau si doua bilete pe acelasi scaun. Pun pariu ca va fi din nou bataie. Ca din nou dobitocii de la poli ne vor trage cate pietre in masini...si lista continua...De fiecare data e asa...In fiecare an se lasa cu bataie...
Anul tercut la UTA-poli am fost si eu la meci. Am mers cu tata. De abia am prins bilete, acolo ne`am intalnit cu mai multi si am stat si i`am huiduit pe cei de la poli. Ok sa nu va luati de mine. Cum voi sunteti din timisoara si tineti cu poli, asa tin si eu cu UTA. Normal ca i`am huiduit, injurat si daca eram capabila le si spargeam la cativa nasul. Poate le cadea si lor, undeva pe jos, si nu ne mai priveau cu atata dispret si mandrie. :D
Oai si acum stiu ca se vor lua multi de post`ul asta. Stiu ca multi ma vor uri si se vor uita chioras la mine. Dar i really don`t care. Nu imi plac polistii! De ce? Pt ca sunt prea infumurati[asta cam la fel ca majoritatea timisorenilor, normal ca exista si exceptii...dar cam rare..in general viniturile au nasul pe sus...termina aici o facultate si gata hop-tzop, raman in timisoara si oai..timisoara e cea mai tare...] Nah ceva de genu sunt si polistii astia. Sunt niste oameni in timisoara care chiar iubesc echipa...Ca pe jucatori nu cred ca ii venereaza atat de mult...am inteles ca au una dintre cea mai ok galerie din Romania, pt asta nota 10, dar pentru faptul ca se duc ca boii inainte....sorry. Ok...o sa incerc sa fiu mai diplomata...sa nu jignesc chiar asa multa lume...Dar gandeste`te....Ei sustin o echipa...care are bani...Normal...prin fotbal, nenea Iancu, spala multi bani...daca e destept...bine ca reuseste. Si ei saracii se duc sa sustina aceasta echipa. Ce ma deranjeaza la suporterii poli este efectul de turma. Oai meci cu poli? Oai trebuie sa mergem. Geez....Majoritatea sunt fake si majoritatea sunt acolo pt ca asa e la moda. Si sincer UTA? are si ea pacatele ei. Dar asa, fara bani, fara jucatori, o iubim si o iubesc. E echipa din Arad, echipa unde am fost la primul meci din viata mea..in niste slapi de piele, impreuna cu tata si cu bunicul si primul meci de fotbal pe care l`am vazut, a fost al UTEI, pe stadionul care era langa mine. Normal ca imi este echipa de suflet. O sustin si tin cu ea cand vine vb de avut un meci. Dar nu sunt o fanatica, sa merg non`stop la meciuri, sa merg sa ii bat pe cei cu care joaca...Totusi in cazul lui poli, e altceva. Ii urasc pt ca sunt prea intepati si cu nasul pe sus, cand nu au nici un fond, nici o baza si nici o temelie. Au reusit sa prinda fotbalul si sa il faca pe niste terenuri mlastinoase....Poate pana la urma o sa ajungeti si voi sa va umpleti de noroi....;)
Hai UTA si sper sa faceti egal, asta pt colegii si prietenii mei timisoreni. Ca sa se evite luptele si toate bataile si scandalurile.
Oricum daca unii au scuipat pe stadionul de la UTA, nebunia mea a fost mult mai mare zilele trecute, cand am trecut pe langa stadionul lui poli si am urlat in gura mare textele galeriei aradene. Oricine ar fi venit sa se ia de mine, aveam mobilul in buzunar si cateva farfurii intr`o plasa. 112 era la apelari rapide si daca nu imediat petreceam ca si grecii. Desi era foarte multa lume la stadion la ora aceea, nimeni nu a indraznit sa se apropie de noi. Asa ca pot ,fara nici o jena, sa scriu si aici. "Un mesaj de la ARAD, pt curva din banat. Sa se auda in toata tara MUIE poli timisoara". "Cine nu sare, cine nu sare, ori tine cu poli, ori e prost de moare", "Avem echipa, avem valoare!!!" Si btw chiar daca vin de la "sat", capitala voastra a fost facuta cu ajutorul nostru si pe spinarea noastra. Daca noi nu am fi, voi ati manca nisipul din blocuri! ;)
PS:Chiar daca sunt la politehnica, chiar daca Robu e proful meu, afinitatile sportive nu se comenteaza. Asa ca hai UTA!

7 comentarii:

ola1921 spunea...

normal k dureaza mai mult pana vinzi 35.000 de bilete..dekt sa vinzi 3.000 :P si nu mai fi rautacioasa :P curva din banat nu raspunde la sms-ul vostru :D PACE

Niniveh spunea...

Frumos din partea ta. Trebuia in post sa scriu un PS: Ola no offence!

ola1921 spunea...

da nu m-am suparat..dar sper k stii ce inseamna curva??(=peluza, in italiana :P)

Niniveh spunea...

Ola Ola...:D Noi nu folosim cuvantul acela in sensul pe care l`ai vrea tu...Oricum fiecare intelege ce vrea. Daca e sa stai asa, pt diverse vulgaritati din limba romana poti gasi o groaza de cuvinte frumoase in alte limbi.:D

ola1921 spunea...

sensu in kre vreau eu sa il folosesc ii peluza :P si nu in sensu cu spank my ass babe :)) noi suntem copii cuminti :D

Niniveh spunea...

Si marmota invelea ciocolata in staniol..poli si cumintenia...baba si frumusetea....nu va ridicam in ceruri...sloganul e cu alt intlese cum am mai spus.

Octavian spunea...

Ce titlu frumos :)))