marți, 4 martie 2008

Fata cu mintea de ceai

Scriu si nu ma pot opri.
Imi doresc sa le raspund tuturor cu o vorba. Sa le spun cate o vorba grea fiecaruia care a fost rau cu mine. Si totusi nu e moral si frumos...Dar daca stai sa te gandesti..Oare e moral sa furi? Oare cel care mi`a luat telefonul a fost un om cu moralitate? Sau cei care ma jignesc si care ma fac, in fiecare zi, ca eu fiind responsabila de esecurilor lor si neimplinirile lor?
E foarte usor sa dai vina pe altcineva...Doar cei care nu vor sa recunoasca fac asta! Ai mama o problema! Si te asigur ca desi la inceput credeam ca tine, ca doar eu sunt de vina si doar datorita a ceea ce fac eu, nu se poate ajunge la un compromis in momentul de fata pot spune tare ca te contrazic! DA! Vezi foarte bine! nu sunt de acord cu tine!
Imi place ce fac! Imi place ce amici am! Imi place cercul de prieteni, care pe zi ce trece se tot mareste! Imi place ca telefonul suna in fiecare seara sa ies undeva! Imi place ca atunci cand imi vine sa vb la telefon, din doua apeluri unul sigur imi va raspunde! Imi place ca in fiecare zi trebuie sa cunosc tot mai multa lume! Imi place ca am devenit ocupata incat sa nu mai pot vorbi cu tine! Imi place ca ma ridic pe forte proprii si ca nu trebuie sa le cer ajutorul parintilor! Imi place ca sunt mai sus decat ma stiai tu! Imi place ca lumea din jurul meu e indragostita de mine! Imi place ca lumea parca graviteaza in jurul meu! Imi place ca mereu lumea din jurul meu e bine dispusa! Imi place ca reusesc sa aduc zambestul pe buzele tuturor si sa ma fac placuta de toti! Imi place tot si asta doar pt ca stiu ca tu nu esti de acord cu mine!. Si parca asta ma face sa merg mai departe, sa zambesc in coltul gurii si sa imi spun "Ai reusit!"

0 comentarii: