luni, 24 martie 2008

Ura

Stau si de o ora citesc un blog al Complexului Studentesc. Initial a fost o joaca. Am gazit adresa in blogul unui amic, si m`am gandit sa vad despre ce e vorba. Dupa tot ce am citit efectiv in gura am un gust amar.
Imi dau seama ca daca urasti o persoana, vei face totul, dar absolut totul, ca sa o denigrezi, sa ii cauti si oul de paduche de pe perciunul drept, te vei uita si la nervul lui optic, la cum isi misca gura si la cum are de gand sa reactioneze. Nimic nu va fi bine. Absolut nimic din ceea ce vei spune, face, gandi, incerca...nimic nu e bine. Cel mai bine e ceea ce faci tu, adica nimic, doar stai si scrii ceva pe un blog, nu ai viata sociala, nu cunosti pe nimeni, in schimb toata ziua te pui si cauti despre ce a facut acel om pe care pur si simplu nu il suporti.
Daca toti isi fac blog doar pentru a lovi in altii, doar pentru a le transmite mesaje indirecte, dar publice, cred ca blogspot`ul ar trebui inchis.
Chiar ma apuca scarba cand stau si citesc despre asemenea lucruri. Nu am nimic cu nici o liga, inca sincer ma bucur ca exista totusi, ceva ca sa poti face si sa se deschide cateva porti, dar cum suntem noi oamen, si mai ales romani, nimic nu e bine.
Sunt curioasa daca ar reusi acest domn sa faca putin, extrem de putin, din cate au realizat altii, de la MECANICA.
E societatea romaneasca, e deja "normal" sa fie asa. E normal ca totul sa mearga pe pile si pe cunostiinte. Vrei sa faci ceva domnule? Fara pile si relatii? Da`i drumul, dar peste o luna sa nu vii sa ne spui ca nu poti fi corupt!
Pt domnul ReVoLtA

2 comentarii:

blog spunea...

Ura ne tine uneori cu picioarele pe pamant, insa devine fatala in momentul in care devine scopul nostru in viata.

Atunci cand, vorba ta, iti lasi ura sa te domine, poti sa spui ca esti un nimic. Un 0. Actiunile tale, te reprezinta. Cand faci rau, mai devreme sau mai tarziu se intoarce. La fel si binele.

Daca incerci sa gandesti inainte sa actionezi, sa zicem ca poti ajunge la un echilibru, insa pana atunci ... unii "e mai oameni" decat altii

Niniveh spunea...

Cel mai indicat ar fi sa ramanem rationali si obiectivi. Sa incercam sa luam doar partea frumoasa a lucrurilor, dar oare reusim? Atunci...nu am mai fi oameni...