luni, 31 martie 2008

Zi frumoasa ca noi ;)

A trecut ceva zile de cand nu am mai postat nimic. Nu ca nu as avea multe de povestit si de spus, dar am avut multe alte treburi de facut si timpul nu e o guma pe care sa o pot intinde la nesfarsit.

Desi ieri la Cluj, vremea nu tinea tocmai cu studentii indragostiti si dornici de plimbari romantice, la Timisoara vremea a fost superba. Inca de Sambata seara am aflat ca Simonik pleaca la Arad, la prietenul ei, asa ca se anunta ca in camera sa fie foarte multa liniste si multa lenevire. Nu ca nu ar fi deobicei liniste, ca doar stam doar 3 in camera, dar era vb de Duminica, sfanta zi de odihna. Aveam o groaza de planuri. Sa imi vad cursurile si sa le pun pe toate la un loc, sa culeg laboaratoarele din alte caiete [dimineata nu am timp tot timpul sa iau foi sau toate caietele laboratoarelor dintr`o zi, si atunci iau un caiet sau ce prind si scriu in el la toate orele, iar la cateva zile, le aranjez si le pun fiecare unde trebuie] Problema e ca nu am mai facut curat, de vre`o doua saptamani, si acum se vede, laboratorul de la baze de date e pe foile de la retele de calculatoare, si amalgamul continua. Saptamana trecuta Marti dimineata, la proiectul sincretic, cu jumatate de ora inainte, imi dau seama ca trebuie sa duc fisele cu clasele din proiect...Atunci sa vezi senzatii tari, ca nu gaseam niciunde dosarul, desi stiam in care l`am scris, parca au intrat in Pamant, dar oricat de ciudat pare...orice dezordine e o ordine aranjata.
Si povesteam eu de Duminica. Aveam planuri sa imi iau o carte si sa merg pe malul apei si sa citesc, sa trec pe la biserica, sama plimb, sa invat tot pt Programare orientata pe obiecte, daca se putea si pt lucrarea de la Securitatea informatiei. Stii cum e sa ai avant si sa vrei sa muti muntii din loc. Evident ca nici jumatate din ce mi`am propus nu am reusit sa realizez. Am fost pe mal, am fost la iepurasi, prin Unirii, sa admiram stelele, am cules tot ce imi trebuia pt examen, doar ca nu am reusit tot cu laboratoarele, deci asta ramane pe astazi.

So de astazi, incepe din nou nebunia, din nou multe probleme de rezolvat, multe cerinte, multe asteptari. Sper sa le fac fata macar ca pana acum.
Un inceput de saptamana cat mai frumos!

0 comentarii: