luni, 31 martie 2008

Pentru dragutele de voi

Postul acesta vi`l dedic voua, prietenele mele. Pentru ca ne stim de cand eram "genii neintelese", de cand "am intrat in Moise ca sa ne afirmam".



Una din ele se casatoreste in Mai. Dami si Allain sunt de ceva ani impreuna...it was just a matter of time to get married. So Casa de piatra!!! si La multi, multi ani! So, in Mai mergem sa o vedem si sa ii tinem trena si sa ii pupacim bine de tot!!!

Draguta de Laura. Si acum nu ma refer la mine, ci la Zambareata din Cluj, care e cel mai nasol de ea, ca e singurica pe acolo, si nu e nimeni cu ea pe acolo, dar se descurca ea. Sa nu uitam ca e Rares pe acolo ;)).

Cea mai mare problema in ultima perioada e sa incerc sa nu confund numele Alina cu Adina si Adina cu Alina. Este un adevarat chin. La cat de repede vorbesc de multe ori, nu imi dau seama cand pun L sau D, dar Alinus nu scapa nici o oportunitate de a ma corecta.

De Moony nu am nimic ce sa spun. Ea ne`a obisnuit deja cu relatiile lungi, iar Luci is part of the family.

Iar de Noemitza, imi e cel mai dor. Pe ea chiar nu am mi vazut`o din vara. Anul acesta trebuia sa fie un alt ITFest Bucuresti, dar nu stiu daca voi avea timp si nici idei pt a face un proiect de una singura. Alti participanti si alte ajutoare nu mai accept. :))

Va pup fetelor si sper sa ne vedem cat mai curand!

0 comentarii: