luni, 10 martie 2008

Oameni si oameni...

Incerc, incerc din rasputeri, sa fiu uneori, fata aceea care trece neobservata prin Politehnica. Incerc sa nu ma mai trezesc si chiar cu ochii mijind de somn, sa dau cu fond de ten, sa nu mai imi conturez ochii cu dermatograf, incerc sa ma imbrac cat mai sport si sa folosesc cat mai multi bascheti, tenisi si adidasi. Incerc si vad ca degeaba incerc. Pana de curand acestea faceau parte din viata mea obisnuita. Nu ma stresam sa asortez hainele, nu ma stresam cu machiatul si cu absolut nimic. Ma trezeam cat mai tarziu posibil, trageamo pereche de blugi, un tricou, luam o pereche de ciorapi si ceva bascheti si in timp ce coboram scarile, pe care evident ca fugeam, si imi aranjeam uneori si ciorapii, ca nu stateam prea bine, imi puneam cerceii, si eventual ceva lant sau zgarda la gat, dar asta in timp ce fugeam pe Aleea studentilor. Si ce era fain? Ca nimeni nu se uita chioras la mine....Nu eram singura care facea astfel de lucruri...si asa erau si ei ocupati cu ajungerea cat mai rapida la facultate, decat sa se uite la mine. Ehh acele vremuri s`au schimbat...si asta cam de cand a inceput anul....Evident ca rareori am timp cu adevarat sa merg linistita si sa nu trebuiasca sa fac pasi mari, si sa ma grabesc, si sa nu incerc sa imi demonstrez ca distanta pana la Politehnica poate fi parcursa in fiecare zi stabilind cate un nou record. Chiar daca ploua, chiar daca tocurile sunt in picioare, chiar daca adevaratele doamne si fetele care se respecta nu le vei vedea niciodata grabite si incercand sa faca concurenta cu vre`un Concorde, pe Aleea Studentilor acest lucru nu a ajuns.
A venit primavara, dar acest lucru il putem simti cu adevarat doar dupa`masa. Asta pentru ca nenii, care lucreaza peste drum si care sunt ca niste maimute pe schele, in fiecare dimineata reusesc sa ne trezeasca. Am o noua problema. Daca nu ma trezeste Tractorul, atunci sigur ma trezesc ei. Ori cu "frumoasele lor voci", ori cu "Milion cu milion...", si sa nu uit de tanti bormasina. Mama lor de oameni. Ca asa stiu sa isi urle....Si tocmai dimineata si`au gasit si ei sa ne povesteasca noua, tuturor, cum unul dintre neni nu si`a auzit ceasul si a intarziat exact o ora si jumatate azi dimineata. Si asta pt ca desi stia ca va intarzia, a zis ca mai bine sa fumeze una, doua, trei, patru tigari si sa isi bea in liniste cafeaua....De parca eu doar de asta aveam nevoie. Oau ce mi`a imbogatit cultura generala.
Iubesc sa ascult ciripitul pasarelelor. Ma bine dispun si ma fac sa zambesc. Parca sunt unele dintre cele mai frumoase creaturi. I simply love them. Pacat doar ca de o luna si ceva, de cand cu nenii astia, parca au amutit de tot. Astazi a venit o vrabiuta in cautare de paine uscata, dar ce sa pot sa ii ascult eu trilurile...Nenii astia aveau ceva mai important de vb si de fredonat.
Cel mai nasol este ca alti neni, de la Politehnica, care se ocupa cu renovarea caminului nostru, ne`au invadat spatiul. Doamne!!! De parca nu au suficienta treaba in partea cealalta. Acum au venit sa ne prafuiasca si pe noi!!! Simt ca mi se invadiaza teritoriul!!! Nu maipoti iesi pe coridor sa porti o discutie normala, ca incep cu boom, cioc, boom....
Nu suport oamenii care imi invadiaza teritoriul si care incearca sa ma sufoce. De ce sa ma sufoce? Pt ca mai mult ca sigur ca doamna noastra administratoare, "draguta si amabila", ca deobicei, cand va fi sesiunea mai mare atunci ne va da vestea cea mare. Si anume aceea ca trebuie sa ne mutam in partea renovata! Dar asta e sigur!!! Nu va suport dragi muncitori! SI va admir ca incercati sa va castigati o paine, dar dupa ce am ajuns sa ma obisnuiesc cu gandul ca stau in cel mai nashpa camin, ca nu am reusit sa cunosc foarte bine toti vecinii pt ca la majoritate le e frica de Raluca...Acum voi vreti sa ma dati cu totul peste cap? Nu va este putin voua....?
Si daca aici nu imi convin atatea...Desi....Adevaratul motiv....Atunci acolo cum va fi? Acolo se inghite, se tace si se asculta Guerilla.
Anyway....Atata timp cat nu e vb de camin, Aleea Studentilor, se poate pluti si da din aripi in nestire.
PS: Pt tine ;)>:D<:* La fel ma gandeam si eu. ;)Ne vedem inainte de concert.

0 comentarii: