vineri, 14 martie 2008

Prin alte paturi

Dimineata frumoasa, calda, insorita si plina de viata. Incerc sa ma dezemeticesc, sa inteleg ce se intampla si pe unde sunt. Imi dau seama ca in ultima perioada visez tot felul de ciudatenii. Incercam sa vad daca e adevarat ce am visat sau chiar e adevarat. Visul din aceasta dimineata a fost ca ma jucam cu nisip si il puneam in diverse forme, ca si cum o faceam cand eram mica. Eram intr`o curte de scoala generala, la parter era un club foarte ok, o terasa interesanta....la subsol alt club....si eu eram intr`o baie cu cateva chiuvete, vechi, unde doar doua functionau....erau in acel stil antic....si incercam sa ma spal pe ochi pt ca aveam noroi. Ca o confirmare a acestui vis ciudat, constientul nu putea percepe de ce nu pot deschide ochiul stang sa vad daca chiar nu pot vedea cu el. Cand m`am trezit, cateva minute mai tarziu, am realizat si eu ca daca dormi, clar nu vei putea misca mana sa iti deschizi ochiul ca sa vezi daca visezi sau nu. E destul de normal. Te trezesti doar cand ai un cosmar sau o mare sperietura, nu cand nu reusesti sa deschizi un amarat de ochi.
Astazi am retrait sentimentul acela de necunoscut. Ce ciudat te simti dimineata intr`un alt pat, cu alte persoane in jurul tau, cum camera seara arata atat de primitoare, iar acum e rece si atat de straina. Iti dai seama ca toti dorm si nu poti cere nici un raspuns despre ce a fost aseara, despre cum s`a terminat filmul si daca intr`adevar e totul ok si nimic din ce ai visat nu s`a intamplat.
Cele mai frumoase clipe sunt insa, cand toata lumea se trezeste, somnoroasa, incercand sa se acomodeze cu tot, lumina, zgomot[de la baietii de langa care asculta o muzica de parca ar face pilates] si chiar persoane noi si necunoscute din camera. Incep povestile, unde, ce, cu cine a iesit fiecare, ce s`a intamplat in seara precedenta si in acest fel pleaca fiecare spre faculta, casa, camin, plesca`...sau pe unde mai apuca, gata informat si upgradat cu ce s`a intamplat. Dar cu un singur gand. "Oai ce bine am dormit aseara..." asta chiar daca somnul a fost doar de 2 ore.
Anul trecut eram foarte obisnuita cu astfel de lucruri. Nu era o noutate sa ajung pe te miri unde si sa adorm. Ca dormeam la Alina, ca dormeam la Ralu, ca dormeam la Robi sau la Marcel, la Mada sau la Anca....si cred ca lista poate continua frumos. Sa nu il uit pe Sergiu, pe care saracul il terminam psihic. Oai...Cea mai tare faza a fost cand am dormit la baietii din 71, cu Bagdy si cu Bustea, in locul lui Radu, si asta doar ca sa ii enervez pe ceilalti doi, negativistii din camera[David si cu iubirea lui Denny]. Anul acesta in schimb am fost mai rezervata. Am inceput sa ma bucur mai mult de patul meu. :D
Chiar aseara am retrait cele mai urate sentimente. Una dintre prietenele mele s`a despartit de prietenul ei. Chiar imi pare rau pt ei. Tin unul la altul, dar cum se intampla deobicei, unul vrea sa se distreze. Nu sunt impotriva acestei decizii...Dar uneori o persoana sufera...Si ajunge sa devina foarte insensibila fata de alta lume care chiar nu merita.
[oai ma intalnesc cu prietena mea Lavi. We`re going to drink something. So brb:P]
Have a nice day!

0 comentarii: