marți, 25 martie 2008

Fetelor, pt voi :*:*

Am gasit aceste randuri, intr`un about me, al unei prietene, si mi s`au parut extraordinare:

"Pentru toate fetele care au suferit candva,oricand din dragoste stim ca odata va trece si va fi bine dar ce facem pentru asta ? de cele mai multe ori nimic...de cele mai multe ori ne gandim ca a fost vina noastra, nu ne place sa credem asta dar totusi dam vina pe noi pentru ca trebuie sa gasim un vinovat si desi stim ca asta nu duce la nimic preferam sa ne asumam noi toate greselile relatziei. Si atat cautam unde am gresit incat ajungem sa credem ca noi suntem cele imperfecte si ca totul ar fi fost altfel,mai bine daca am fi fost mai putzin geloase,daca nu l-am fi criticat atat, daca nu l-am fi iubit atat si nu i-am fi aratat asta,daca nu am fi fost slabe in fatza lui, daca nu suntem destul de bune,daca noi chiar eram potrivite,daca nu am fost destul de atente, daca nu am fi fost prea posesive,daca nu ne-am folosit bine de sansele primite de la el,daca nu l-am fi iertat....daca nu am stiut sa ne bucuram suficient de atentzia lui,daca, daca si iar daca ....si mai trist e atunci cand totul ne dovedeste ca raspunsul la toate aceste intrebari nu suntem noi problema...ci ei,noi tot ii vrem inapoi ! dar de ce ? oare chiar ne dorim inapoi ceva ce nu ne mai facea fericite sau tzinem prea mult la starea aceasta de dulce amar ? Unele dintre noi am fost inselate,altele am simtzit doar dezinteres din partea lui, unele nici nu stim cum mai e sa ne simtzim iubite... cred ca toate am trecut prin asta si in sperantza de ne salva,am incercat sa punem punct dar defapt punctul acela se transforma in puncte puncte...dupa care a devenit virgula si pana la urma``fraza`` s-a incheiat pentru ca asa a vrut el . sau poate chiar am reusit sa punem punct dar nu pentru ca era ce ne doream,doar speram sa se trezeasca sentimente in ei,sa se intoarca la noi, sa isi ceara iertare, sa ne spuna ca ne iubesc si ca nu pot trai fara noi...si atunci asteptam,si asteptam si nu se mai intampla minunea.Poate asta trebuia sa facem de mult,sa le dam drumul sa plece pentru ca asta ii facea fericiti.......nu noi !si tot nu stim cum e mai bine...sa suferim fara ei sau alturi de ei ?!
Pana la urma vom ajunge sa privim in urma,sa regretam timpul pierdut si sentimentele risipite dar, asta este viata : un lung sir de suferinte, iubire, regrete si...multa speranta !
Va doresc sa fitzi iubite si sa mai iubitzi doar pe cineva care merita si isi doreste iubirea voastra...asta imi doresc si pentru mine. :) va pup fetitzele :*:*:* " by Pufarina.

Bravo!! I totally agree you! >:D<:*

0 comentarii: