joi, 13 martie 2008

Hotii si politicienii

Normal si logic ar fi sa termin blogul inceput acum cateva zile, dar in momentul de fata am o mare nelamurire. Nu inteleg cum naiba reusesc partidele astea politice sa isi bage nasul peste tot. Am asistat ieri la o sedinta care trebuia sa fie pentru noi pentru studenti. Dar ce sa vezi? Si`au facut aparitia niste oameni frumosi imbracati, care stateau de vb cu noi ca si cum noi am fi niste nimicuri iar ei niste feti cu stea in frunte. De fapt teoretic cam asa stateau de vb cu studentii, oare ar trebui sa fiu bucuroasa ca m`au acceptat in cercul lor?, plini de impresii, zambind si "foarte preocupati" de ce se intampla pe acolo, pe cand pe ei de fapt nu ii interesa decat inca o functie pt a putea sa isi faca propaganda electorala cat mai frumoasa.
Adevarat e proverbul "Tacerea e ca mierea". Avand in vedere ca alegerile s`au transfomat intr`un adevarat fiasco, si ca nu am mai fost de acord cu ce s`a intamplat am iesit frumusel afara si mi`am bagat piciorul in alegerile lor dandu`mi seama, inca o data, ca nu esti decat un nimic pt lumea asta, si ca intr`adevar "pe omenire o doare in fund de soarta ta". Dar daca Dumnezeu iti ia pe o parte, iti da pe alta.[ce legatura are Domnul aici habar nu am, dar suna bine] Asadar am iesit afara cu gandul ca am pirdut 2 ore din viata mea mutandu-ma de pe o parte, pe alta, a amfiteatrului Traian Vuia, si ca nu am avut decat parte de nervi, scarba si foarte putina distractie. Si dupa cum stateam eu sa le astept pe fete[degeaba va explic care fete, ca am o groaza de amice si chiar nu mai are rost], asadar sa revenim. Le asteptam pe fete. Langa mine 2 baieti si 2 fete. Cum fetele mele erau simpatizante ale Pd`ului, normal ca am facut si eu cunostiinta cu oamenii adusi de acest partid pt sustinere. Ehh...Ce te crezi? Erau ceva lideri si ceva activiti ai PD`ului. Iti dai seama langa cine au nimerit! Si cum ei credeau ca si eu am venit tot pt a`i sustine pe ei, pt ca nah eram langa fetele mele, oamenii nu s`au mai cenzurat si au inceput sa spuna tot. Cum m`am obisnuit ca nu e o rusine sa asculti ce vb altii, mai ales cand eram langa ei, stand si asteptand pe pervazul geamului, nu mi s`a parut nimic aiurea sa stau cu ochii in pamant si sa le ascult aberatile. Problema a fost ca aceste aberatii nu se mai terminau...Si la un moment dat, am inceput sa ma enervez tot mai tare..Deja incepea ca tensiunea sa imi urce si sa imi vina sa il bat pe unul dintre cei de acolo si sa il fac "Bou" si "Cretin", dar am reusit sa ma abtin..asta pana la un punct. [Ieri am fost foarte directa cu toata lumea. Intrebam pe toti sau le raspundeam foarte sincer si foarte fara jena si rusine] Asa ca, i`am intrebat foarte direct "Voi sunteti de la PD, nu?", zambind in coltul gurii. La aceasta intrebare toti s`au intors spre mine si au cascat ochii si gura. Nu puteam sa nu zambesc. Imi venea sa rad si sa ma prapadesc pe acolo, dar incercam sa ma abtin si sa fiu cat mai ok, mai ales dupa o asa intrebare. Dupa ce si`au revenit din uimire, cand au realizat ca nu sunt o papusa de portelan, care are totusi creier si care culmea si vb, au incercat, foarte confuzi sa imi spuna ca de fapt "Nu conteaza asta. De ce ne intrebi?"...Normal ca incercam sa fiu cat mai amabila si cat mai diplomata,[pacat ca asta nu prea mai imi iesea] "Intrebam doar.."...Dupa 5 minute lungi...In care s`a lasat tacerea, in care tigarile lor erau pe terminate...Cand urletele si huiduielile celor de la liga, si a studentilor normali, au incetat, "liderul" incearca sa faca conversatie. Ma intreaba daca sunt din liga si la ce anume.[Cred ca atunci isi dadea seama de greseala, de faptul ca trebuia sa aiba grija in prezenta cui vb] Raspunsul a fost pe masura raspunsului lor..."Nu, nu sunt in nicio liga, dar nu cred ca asta conteaza"[Minciuna mai mare ca si casa]. Dar omul cand e prost, prost ramane. Asa si ei. In loc sa taca si sa isi continue discutiile in alta parte, ei au continuat fara nici o jena, iar la un moment dat m`au si invitat la o sedinta de partid. [Asta ca sa imi confirme banuielile]. Sincer cred ca daca erau oameni normali nu ma invitau la partidul lor. Chiar au fost cei mai mari dobitoci la faza asta. Si in plus m`au intrebat ce cred si le`am raspuns foarte "indirect" ca nu sunt de acord cu ce fac ei, ca si asa liderul lor habar nu avea ca va candida, ca a primit o amarata de fituica pe care erau scrise niste chestii pentru care cica milita, dar adevarul e ca el habar nu avea de nimic. Pt ei un post de presedinte si un vicepresedinte si un secretar si oau...au ce sa mai adauge la campania electorala. De parca pe partidele politice ii intereseaza ce se intampla cu adevarat in complex. Da vezi sa nu...Iar pe oamenii care chiar ii doare si ii intereseaza, de ei se alege praful...Pt ca domnii consilieri sunt prea corupti si tin prea mult la scaunele lor si isi doresc sa isi promoveze doar "tinerele talente" sau mai bine spus "odraslele" partidului. Care clar nu vor avea nici un stres. Le vin banii pe dat din gura si pe invartit niste chestii.
Pt Corado in special:
"Draga domnule consilier,
Nu am ajuns sa termin inca facultatea. Nu voi termina si nici nu ma voi apuca de Drept, niciodata. Da in momentul de fata, la doar 21 de ani neimpliniti, nu am ajuns Consilier Municipal, si nici nu sunt inca la fel de bine informata ca dumneavastra, in ceea ce priveste consiliile de consultative de cartier, daca e pana acolo ma doare capul la cati de "C" ati folosit. Dar pot sa va asigur ca la varsta dumneavoastra nu voi fi asa de intepata, asa cu nasul pe sus, si nu ma voi mandrii cu functiile pe care o sa le am! Nu voi privi pe nimeni cu superioritate si in al doilea rand nu ma voi baga peste ce spune seful meu. Voi sta cu el de vorba in privat si nu voi face discrepanta dintre noi sa fie atat de vizibila!
Lipsa de bun simt si multa mandrie. Mai coborati cu Nasul pe Pamant"

Huh! Acum in sfarsit m`am racorit. Mi se pare strigator la cer. Inca din fasha la noi domneste coruptia si interesul politic. Ca un tanar, care nu cunoaste atat de bine viata politica a Timisoarei, pot spune ca ma dezamagiti. Ma faceti sa imi doresc sa plec cat mai curand. Sunteti niste tarani. Si taranii de la tara au mai multe si mai frumoase de spus ca voi.
Mi`ar fi rusine sa fac asemenea lucruri...Sa actionez tacit. Sa ma fac ca ploua si mai ales sa zambesc ca si cum nimic nu s`ar intampla. Ca si cum totul e ok. Sunteti la fel ca hoti...Doar ca pe voi nu va mustra contiinta!
Abia astept sa scap de voi!

0 comentarii: