marți, 4 martie 2008

Fata cu mintea de ceai

Zi mohorata....Plina de belti...Merg grabita la facultate...Aseara mi`am atins recordul la somn...De la ora 1 in pat pana acum dimineata la ora 8, cand am intrat intr`o mare viteza la dush si am reusit sa intind fondul de ten si creionul negru in jurul ochilor...Ahh damn it! Era sa uit de rimel si gata...un ruj mai puternic...So go..Run forest, run! Mai am exact 14 minute...Ohh timp suficient sa sun lumea si sa vad ce program are astazi si sa vb cu mentorul meu...
Hmm...Usor de zis...
Am zburat din camin intr`o viteza mare de tot, deja incepea sa picure....Asta nu era deloc a bine. Dupa calcule, trebuie sa ajung la facultate fara sa fiu fleasca pe pantaloni..Si parca stropii de apa se lipesc de panatloni....Zici ca ar fi din superglue.
Huh!? Imi imaginam, ca din cata lume cunosc..Macar cu cineva cunoscut sa ma intalnesc sa mai aflu si eu ceva interesant..Poate imi va vinde un pont mare cum sa scap de toata nebunia din cap...Dar vezi..Cand iti doresti ceva...clar nu se implineste...Asadar, avand grija sa nu imi transform pantalonii negrii intr`o pereche plina de buline; nu ca nu ar fi trendy[cum spunea Razvi]-spritul Emo, dar treceam prin fata pe la Vest, unde sunt unii dintre cei mai cute guys pe care i`am cunoscut si era "nashpa" sa fac impresie proasta; am pus manuta pe telefon si am inceput cu apelarile rapide...asta 2 mama....hmm...hai ca trebuia sa dam ceva explicatii si sa i povestesc ce am mai facut...deci skip...tasta 3...tata...same shit....si numai bine ajung la mentorul meu....sa sun? sa nu sun? Hmm...Ce mai conteaza? Incercarea moarte nu are...Off damn it! No answer...no answer..No answer...Ca sa nu invinuiesc telefonul nou, datorita esecului meu, ma decid sa o sun pe Alinus....desi tentatia de a`l trezi pe Ovi era atat de mare...Desi nu doream decat sa il intreb cum a dormit...cum a fost pana la urma aseara...And stuff like this...Dar din moment ce omul s`a culcat tarziu...Macar atat....
Btw...Chiar nu inteleg de ce oamenii nu se trezesc dimineata? hmm...Hai ca aici chiar am fost aiurea...cine vb de fapt...Oamenii normali merg la cursuri de la 8. Si nici macar nu era 8, era doar 9:55....De ce lumea cand eu trebuie sa merg la facultate, trebuie si poate sa doarma si sa viseze la inorogi?
Cum a decurs ziua mai departe? In mod obisnuit...Plecata din camera pe la o ora matinala si intoarsa la o ora obisnuita...Cand singurul lucru ce poti sa il faci e sa dormi...sa incerci sa faci un dush, asta daca mai ai ceva forta sa iti sapunesti bine parul...

0 comentarii: