marți, 11 martie 2008

Stropi de bucurie si tristete

Daca toate zilele ar incepe ca astazi, pot spune ca as iubi viata asta. Sa ma trezesc pe la 9. Sa nu trebuiasca sa imi fac patul, sa trag ceva pe mine si sa alerg pana la facultate, sa nu am teme, sa nu am nici un stres..Dar nu....Cand te intorci gasesti o camera intoarsa pe dos, in pat gasesti haine, prosopul folosit dimineata, laptopul care de abia isi tine echilibrul....de toate pt toti. Chin nu gluma de restabilit ordinea initiala. Uite de aceea nu e tocmai o dimineata perfecta..Pt ca e perfecta la inceput, dar pe urma tot exista ceva perturbator. Ahh...Astazi muncitorii nostri draguti ne`am lasat in pace cu ciocanitul si au coborat la etajul I, ceea ce ne face sa putem dormi mai linistite, fara sa ascultam povesti de maimute, iar cei de peste drum, si`au mutat sediul. Ce se poate mai perfect de atat?
Nu folosesc transportul in comun prea des. Lucru care ma bucura, dar uneori sunt nevoita sa fac acest lucru, si daca nu am castile sa pot asculta muzica, atunci chiar e foarte distractiv si comic.

0 comentarii: