joi, 13 martie 2008

Zambesc, zambeste cu mine

Astazi mi s`a implinit unul dintre vise! Nah bine...nu unul, ci mult mai multe. Asta ca sa fiu asa sincera. Mi`am luat doua perechi de pantofi. Pantofi de tzoapa, cum ar zice Ela, sau pantofi de Vest, cum ar zice Alinus. Ma simt bine. Sunt inalta. Imi place. Au tocuri lungiiiiiiiiiiiii si marrrrrrrrriiiiiiiiiii si chiar mi se par foarte senzuale. [Trebuie sa stiti ca mi se par extraodinare fetele care poarta tocuri pana in gat si care se descurca pe asemenea bete. Just love them] Deja am inceput sa ma plimb prin camera cu ele...Deja am si planuit o iesire. O iesire de single girls. Doar eu cu Berta. Asta ca sa ne distram. Nu mai luam pe nimeni cu noi. Toate fetele din 324 au prieten mai putin noi. Deci...:D Tocuri, pants and cocktails, here we come.
Astazi mi`am luat liber de la facultate. Gata! uneori mai trebuie sa am timp si de mine. Uneori, nu ma suport. Uneori, urasc ca sunt fata. Daca ar fi dupa mine, ar fi super ok sa fiu gata bronzata, sa nu trebuiasca sa pierd vremea pana acolo. Sa nu trebuiasca sa imi vopsesc sprancenele. Imi place sa fiu girlish, problema e ca nu am timp sa le fac pe toate. Si cel mai culmea e ca vreau sa fie toate facute cum trebuie, dar daca ar sta alta si ar pierde vremea pentru mine. Ca eu mai am si un lab de citit, de scris ceva, de invatat la FC, Algad si lista continua.
Dar pot spune ca voi face o steluta in calendar. Am primit salariul. Plus ca am primit si muuuuuuuuuult mai mult decat trebuia. Am primit un mare plus. Ceea ce ma bucura. Evident ca inca mai sunt reduceri, ceea ce ma face sa pot spune fericita ca sigur dulapul va deveni, again, neincapator. Dar nu`i bai. Ca doar exista casa de la Galsa, si acolo mai imi trebuie haine...Sa vedem..mai e si tusi...Si acolo mai imi trebuie haine..[De fapt adevarul este ca majoritatea hainelor care nu imi plac, le pun intr`un sac mare, imens de gunoi....saci din aceia de tomberon...Si le pun toate care nu le mai port si nu imi plac si le las in garaj, langa masina, deja tata stie ce trebuie sa faca cu ele. Le duce la casa, le pune frumos in dulap, aranjate, impaturate, unele sunt si pe umeras...si asta pt ca Laura isi va petrece 2-3 zile sau maxim o saptamana pe acolo si ii vor trebui haine....Sau acelasi lucru si la tusi(matusa mea favorita), unde merg si stau cateva ore si pe urma plec...Dar de ce sa nu am in caz de nevoie? Pacat ca nevoie nu este niciodata, sau foarte rar.]
Tocmai am stat cu Alinus astazi de vb ce as mai avea nevoie. De o jacheta. De cateva bluze, de cateva perechi de pants, de o pereche de adidasi, o pereche de converse, o pereche de panofi, si poate una sau doua genti. Doar cam atat. Adik bani si bani si bani. :)))) Doar o fata are mama.
Ascult o melodie super faina. Pasarea Colibri - Vis de primavara. Doar ca toate versurile ar trebui modificate cu "aceea zi de martie ".
O camera micuta, dar de prieteni plina,
Ce-aveau si foc in suflet si-n ochi aveau lumina,
Idei musteau in aer, sa stai si sa tot stai
Si asta a fost totul in acea zi de mai...

Stiam ce-i rau si bine in lumea de afara,
Vorbeam de poluare, ce bine e la tara,
Ca banii nu conteaza, dar e grozav sa-i ai
Si asta a fost totul in acea zi de mai...

Aveam muzica buna, fumam dintr-o tigara,
In camera doar zambet, afara cer si soare
Si de erai acolo, pierdut si tu erai
Uitai de tot si toate in acea zi de mai...

S-au dus ai mei prieteni, s-a dus si acea clipa,
Mai zboara fiecare batand dintr-o aripa,
Traiesc, mai rad, fac glume, sunt sanatosi, dar, vai,
Acum nimic nu este ca-n acea zi de mai...

Si cat as vrea acuma sa fim iar impreuna,
Pierdut intre prieteni ce visul si-l aduna
Si as da totul, totul si locul meu din rai
Ca viata mea intreaga sa fie-o zi de mai...


Teoretic ziua aceasta a fost perfecta. A inceput frumos de aseara, cand mai ca nu l`am dat pe bulgaras afara din camera, pt ca eram prea obosita, dar super vesela, si a continuat de dimineata, cand am deschis impreuna cu Ralu ochii...Si zambeam cat de frumos a fost cursul de FIS, si ce bine am inteles tot la el. Daca toate cursurile ar fi asa de frumoase ca si visele de dimineata...:D Sigur am deveni PRO-Poli! Dar asa pauze de somn si de intors pe partea cealalta si visat in continuare sunt cam rare....desi anul trecut erau mai dese, anul asta nu se pune problema....Anul acesta

0 comentarii: